Meest gestelde vragen

Voor shortlease bestaan verschillende termen/schrijfwijzen, zoals short lease, korte termijn lease kort leasen, short term lease en short term car lease. Wij hanteren de meest gebruikte naam ‘shortlease’.

  1. 10 meest gestelde vragen
    1. De shortlease-auto krijgt een andere berijder. Hoe moet ik dit aangeven aan Terberg Leasing?

      Via shortlease@terbergleasing.nl kunt u aangeven voor welk kenteken, per welke datum er een nieuwe bestuurder met de shortlease-auto rijdt. Gelieve daarbij naam, thuisadres, mobiel telefoonnummer en mailadres en ingangsdatum aan te geven. Een juiste administratie van de bestuurdergegevens is belangrijk voor onder andere het versturen van eventuele verkeersovertredingen.

    2. Mijn auto heeft onderhoud of reparatie nodig. Wat moet ik doen?

      U kunt contact opnemen met de afdeling Onderhoud via onderhoud@terbergleasing.nl of via 030-2804774. De afdeling Onderhoud kan u assisteren om de auto voor reparatie en/of onderhoud aan te bieden bij de dichtsbijzijnde garage.

    3. Hoe kan ik een shortlease-auto afmelden?

      U kunt een shortlease-auto afmelden door te klikken op de link “Shortlease afmelden” in het menu onderaan de pagina.

      Na 1 maand kunt u uw shortlease-auto dagelijks kosteloos opzeggen. Terberg Leasing bevestigt u binnen 1 werkdag de afmelding en haalt de auto op het aangegeven ophaaladres op. Ook kunt u de auto op werkdagen tussen 8.00 – 17.15 inleveren op de Zeehaenkade 50 te Utrecht.

    4. Kan ik de auto voor > 12 maanden leasen?

      U kunt een shortlease-auto langer dan 12 maanden leasen. Terberg Leasing adviseert u om contact op te nemen met 030-2807585 indien u een nieuwe auto wenst te bestellen voor langer dan 12 maanden of kijk op Moovler.

    5. Wat zijn de mogelijkheden voor <1 maand leasen?

      Shortlease.nl betreft leasing voor minimaal 1 maand. Voor korter dan 1 maand biedt Terberg Leasing u Verhuur.

    6. Hoe kan ik een shortlease auto bestellen of reserveren?

      Op de homepage kunt u een shortlease-auto zelf samenstellen. Vervolgens kunt u een offerte aanvragen óf een bestelling plaatsen.

      Nadat u online een bestelling heeft geplaatst ontvangt u het voorstel per mail. Nadat u het voorstel ondertekend retour stuurt naar shortlease@terbergleasing.nl wordt uw bestelling in behandeling genomen.

      Voldoet u niet aan de genoemde criteria? Dan moet u rekening houden met 3 maanden borg.

       

    7. Wat zijn de leasevoorwaarden bij shortlease.nl?

      Terberg Leasing shortlease.nl hanteert de standaard BOVAG-huurvoorwaarden, zie algemene BOVAG huurvoorwaarden.

      Samengevat betreft shortlease.nl full-operationele lease inclusief onderstaande leasecomponenten:

      Afschrijving en rente
      Houderschapsbelasting
      WA-verzekering met €0 eigen risico
      CASCO-verzekering met €225 eigen risico (€350 voor bestelauto’s).
      Rechtsbijstandverzekering
      24/7 hulpverlening in binnen- en buitenland
      Rente vooruitbetaalde bedragen
      Reparatie en onderhoud
      Banden voor en achter
      Vervangend vervoer met 24 uur eigen risico
      Administratiekosten
      Managementfee

    8. Wat zijn de acceptatievoorwaarden voor nieuwe klanten?

      Voor bestelling van een nieuwe shortlease-auto dient u het kopie ID van de tekenbevoegde aan te leveren alsmede de jaarrekening van het laatste boekjaar of de aangifte Inkomsten Belasting (IB) indien het een eenmanszaak betreft. Voldoet u niet aan bovenstaande criteria? In dit geval kunt u rekening houden met circa 3 maandtermijnen borg.

    9. Wat zijn de mogelijkheden omtrent bezorging of zelf ophalen bij Terberg Leasing?

      Terberg Leasing bezorgt de shortlease-auto op het zakelijk adres. De kosten hiervoor bedragen € 25,- per transport voor een leaseauto en € 45,- per transport voor een bestelauto. U kunt kiezen tussen bezorging in de ochtend of in de middag. Afwijkende adressen zijn in overleg mogelijk, hier kunnen kosten voor in rekening worden gebracht.

      Ook kunt u de shortlease-auto ophalen bij Terberg Leasing; na bestelling kunt u op werkdagen tussen 8.00 – 17.15 kunt u de shortlease-auto bij Terberg Leasing ophalen op onderstaand adres:

      Terberg Leasing Shortlease.nl

      Zeehaenkade 50

      3526 LC UTRECHT

    10. Hoe snel na bestelling kan ik rijden?

      Als bestaande klant van Terberg Leasing kunt u na bestelling van een shortlease-auto dezelfde dag of uiterlijk één werkdag later uw shortleaseauto ophalen of laten bezorgen.

      Als nieuwe relatie van Terberg Leasing kunt u (na goedkeuring van acceptatie) na 3 werkdagen de shortlease-auto ophalen of laten bezorgen. Enkele werkdagen zijn benodigd om de kredietwaardigheid van uw onderneming te toetsen en de machtiging automatische SEPA incasso en mantelovereenkomst te ondertekenen.

    11. Welke modellen zijn er beschikbaar voor Shortlease?

      Shortlease.nl van Terberg Leasing beschikt over een wagenpark van circa 1000 zeer jonge en populaire shortlease-auto’s welke in de meeste gevallen standaard voorzien zijn van airconditioning, telefoonvoorbereiding, navigatie en cruise-control.

      Omdat de shortlease-vloot letterlijk iedere minuut wijzigt in beschikbaarheid, worden shortlease-klasses gehanteerd. Terberg Leasing zal in de gekozen klasse een op dat moment beschikbaar model inzetten. Indien u specifieke wensen heeft kunt u dit aangeven in het opmerkingen veld bij uw bestelling. Terberg Leasing zal voor zoveel mogelijk in overleg aan uw wens proberen te voldoen. Voor €30 kunt u tussentijds op locatie bij Terberg Leasing uw shortlease-model wisselen voor een ander model.

  2. Afmelden
    1. Hoe kan ik een shortlease-auto afmelden?

      U kunt een shortlease-auto afmelden door te klikken op de link “Shortlease afmelden” in het menu onderaan de pagina.

      Na 1 maand kunt u uw shortlease-auto dagelijks kosteloos opzeggen. Terberg Leasing bevestigt u binnen 1 werkdag de afmelding en haalt de auto op het aangegeven ophaaladres op. Ook kunt u de auto op werkdagen tussen 8.00 – 17.15 inleveren op de Zeehaenkade 50 te Utrecht.

    2. Hoe kan ik mijn shortlease-auto afmelden en inleveren?

      U kunt uw shortlease-auto afmelden door aan shortlease@terbergleasing.nl door te geven op welke werkdag en op welk adres uw shortlease-auto opgehaald kan worden door Terberg Leasing. Vergeet daarbij niet het kenteken van uw shortlease-auto aan te geven. Op de (werk)dag dat Terberg Leasing de shortlease-auto ophaalt dient er iemand aanwezig te zijn op het afhaaladres voor het overhandigen van de autosleutels en dient de auto afgetankt te zijn.

  3. Algemeen
    1. Zit er ook buitenlandhulpverlening in het shortlease-contract?

      Ja, in de landen die op de groene kaart afgebeeld staan geldt standaard buitenlanddekking. Dit betreft hulpverlening bij pech en schade in het buitenland alsmede een vervangende auto.

    2. De shortlease-auto krijgt een andere berijder. Hoe moet ik dit aangeven aan Terberg Leasing?

      Via shortlease@terbergleasing.nl kunt u aangeven voor welk kenteken, per welke datum er een nieuwe bestuurder met de shortlease-auto rijdt. Gelieve daarbij naam, thuisadres, mobiel telefoonnummer en mailadres en ingangsdatum aan te geven. Een juiste administratie van de bestuurdergegevens is belangrijk voor onder andere het versturen van eventuele verkeersovertredingen.

    3. Kan ik de auto voor > 12 maanden leasen?

      U kunt een shortlease-auto langer dan 12 maanden leasen. Terberg Leasing adviseert u om contact op te nemen met 030-2807585 indien u een nieuwe auto wenst te bestellen voor langer dan 12 maanden of kijk op Moovler.

    4. Wat zijn de mogelijkheden voor <1 maand leasen?

      Shortlease.nl betreft leasing voor minimaal 1 maand. Voor korter dan 1 maand biedt Terberg Leasing u Verhuur.

    5. Welke modellen zijn er beschikbaar voor Shortlease?

      Shortlease.nl van Terberg Leasing beschikt over een wagenpark van circa 1000 zeer jonge en populaire shortlease-auto’s welke in de meeste gevallen standaard voorzien zijn van airconditioning, telefoonvoorbereiding, navigatie en cruise-control.

      Omdat de shortlease-vloot letterlijk iedere minuut wijzigt in beschikbaarheid, worden shortlease-klasses gehanteerd. Terberg Leasing zal in de gekozen klasse een op dat moment beschikbaar model inzetten. Indien u specifieke wensen heeft kunt u dit aangeven in het opmerkingen veld bij uw bestelling. Terberg Leasing zal voor zoveel mogelijk in overleg aan uw wens proberen te voldoen. Voor €30 kunt u tussentijds op locatie bij Terberg Leasing uw shortlease-model wisselen voor een ander model.

    6. Waar kunt u terecht voor uw shortlease-auto?

      U kunt 24/7 uw tijdelijke auto bestellen via www.shortlease.nl.

      • Voor vragen en specifieke informatie kunt u met ons chatten of ons mailen via shortlease@terbergleasing.nl
      • Voor dringende zaken kunt u ons telefonisch bereiken via 030 750 86 00.
      • Het adres voor het ophalen of terugbrengen van uw auto is: Zeehaenkade 50, 3526 LC UTRECHT
      • Wij zijn van maandag t/m vrijdag (telefonisch) bereikbaar van 08:00 – 17:15 uur.
    7. Zijn all-seasonbanden zinvol?

      Jazeker, door de zachtere samenstelling van het rubber en het speciale profiel zijn winterbanden beter geschikt voor lagere temperaturen. In de praktijk betekent dat meer grip, meer comfort en veiliger rijden als er sneeuw of ijs op de weg ligt.

    8. Vanaf hoeveel kilometer per jaar kan ik het beste diesel gaan rijden?

      Vanaf 45.000 km per jaar kan het interessant zijn om diesel te gaan rijden. Het is echter merk en type verschillend. Voor meer vragen kunt u altijd contact opnemen met onze servicedesk die te bereiken is op werkdagen van 08:00-17:15 op het nummer 030 – 750 8600 of via de e-mail shortlease@terbergleasing.nl. Zie ons blog “To Diesel or Not To Diesel” voor meer informatie over dit onderwerp.

    9. Wat doe ik als ik mijn kentekenplaten kwijt ben?

      Neem dan contact op met Shortlease op 030 – 750 8600.

    10. Wat doe ik als ik mijn kentekenbewijs kwijt ben?

      U kunt een nieuw kentekenbewijs aanvragen door een mail te sturen naar shortlease@terbergleasing.nl. Voor een nieuw kentekenbewijs betaalt u € 90,=, exclusief BTW. Binnen 5 werkdagen ontvangt u het nieuwe kentekenbewijs.

    11. Waar kan ik terecht met vragen over facturen?

    12. Hoe kan ik een kopie van een factuur opvragen?

      Door uw verzoek per email te sturen naar finance@terbergleasing.nl. Zij zorgen er dan voor dat u een kopie krijgt van de gewenste factuur.

    13. Welke soorten facturen bestaan er?

      1. De maandelijkse facturen, hierin worden de kosten van uw leasecontract omschreven.
      2. Facturen van gemeentelijke bekeuringen en aanmaningen worden dagelijks naar u gestuurd, omdat de betaaltermijn hiervan vaak erg kort is.

    14. Waar kan ik terecht met klachten over mijn leaseauto?

      Bij Terberg Leasing willen we er alles aan doen om u als klant tevreden te houden. Mocht u ondanks onze inspanningen niet tevreden zijn, dan kunt u schriftelijk of via de e-mail shortlease@terbergleasing.nl uw klacht aan ons doorgeven. Ook kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers op het telefoonnummer 030-750 8600. Onze medewerkers zijn op werkdagen te bereiken tussen 08:00 – 17:00 uur.

       

    15. Waar kan ik terecht met vragen over de fiscale waarde?

    16. Wanneer wordt de fiscale waarde van een auto vastgesteld?

      Na inzet van de shortlease-auto ontvangt u de inzetbevestiging waarop de fiscale waarde aangegeven staat.

    17. Wat is de fiscale waarde van een auto?

      Dat is de cataloguswaarde van de auto, inclusief de (fabriek)opties, BPM en BTW.

    18. Heeft Terberg Leasing een nieuwsbrief waarop ik mij kan abonneren?

      Jazeker. Onderaan de shortlease.nl startpagina staat een inschrijfformuliertje waarmee u uzelf kunt inschrijven voor de nieuwsbrief.

  4. Algemene bepalingen
    1. Hoe zijn de prijzen vermeld op shortlease.nl?

      De prijzen op deze site zijn exclusief BTW, o.b.v. inzet van 7-12 maanden en 36.000 km/jaar.

    2. Wat zijn de leasevoorwaarden bij shortlease.nl?

      Terberg Leasing shortlease.nl hanteert de standaard BOVAG-huurvoorwaarden, zie algemene BOVAG huurvoorwaarden.

      Samengevat betreft shortlease.nl full-operationele lease inclusief onderstaande leasecomponenten:

      Afschrijving en rente
      Houderschapsbelasting
      WA-verzekering met €0 eigen risico
      CASCO-verzekering met €225 eigen risico (€350 voor bestelauto’s).
      Rechtsbijstandverzekering
      24/7 hulpverlening in binnen- en buitenland
      Rente vooruitbetaalde bedragen
      Reparatie en onderhoud
      Banden voor en achter
      Vervangend vervoer met 24 uur eigen risico
      Administratiekosten
      Managementfee

    3. Wat zijn de acceptatievoorwaarden voor nieuwe klanten?

      Voor bestelling van een nieuwe shortlease-auto dient u het kopie ID van de tekenbevoegde aan te leveren alsmede de jaarrekening van het laatste boekjaar of de aangifte Inkomsten Belasting (IB) indien het een eenmanszaak betreft. Voldoet u niet aan bovenstaande criteria? In dit geval kunt u rekening houden met circa 3 maandtermijnen borg.

    4. Waar kan ik de algemene bepalingen downloaden?

      U kunt de Algemene bepalingen hier downloaden.

      Deze bepalingen zijn van Terberg Leasing en van toepassing op shortlease.nl

    5. Mogen er andere personen in mijn leaseauto rijden?

      Terberg Leasing stelt hier: iedereen met een geldig rijbewijs mag in de auto rijden. U bent als geregistreerde bestuurder wel verantwoordelijk.

    6. Mag ik met een letsel rijden in mijn leaseauto?

      Met een schriftelijk verklaring van goedkeuring van de arts en/of ziekenhuis mag het van ons ook.

    7. Wat houdt het Eigen Risico bij vervangend vervoer in?

      Bij Shortlease.nl van Terberg Leasing zijn de huurkosten van de vervangende auto de eerste 24 uur voor uzelf, conform de BOVAG-huurvoorwaarden. De huurkosten na 24 uur zijn voor rekening van Terberg Leasing.

    8. Wanneer heb ik recht op vervangend vervoer?

      U heeft recht op vervangend vervoer bij reparaties of schade. De vergoeding hiervan start na de duur van de Eigen Risico periode.

    9. Mag ik mijn leaseauto laten bestickeren?

      Nee dit mag bij shortlease auto’s niet.

    10. Mag ik een carkit in mijn auto laten inbouwen?

      Nee dit mag niet bij shortlease auto’s.

    11. Mag ik chiptuning op mijn auto laten uitvoeren?

      Nee, dat is bij ons niet toegestaan.

  5. Bekeuringen
    1. Waar kan ik terecht met vragen over bekeuringen?

    2. Wat is een transactievoorstel?

      Dit is een schikking voor een overtreding, waardoor er wordt voorkomen dat u voor de rechter moet verschijnen.

    3. Als ik te hard heb gereden, waarom krijg ik dan van Terberg Leasing een brief waarin in mijn NAW-gegevens moet opgeven?

      Bij sommige overtredingen heeft het CJIB de gegevens van de bestuurder nodig op het moment van overtreding. Op www.verkeershandhaving.nl vindt u meer informatie.

    4. Waar kan ik vinden welke verkeersovertreding welke boete oplevert?

      Op de website van het Openbaar Ministerie ‘www.om.nl’ vindt u een overzicht van de boetes voor verschillende verkeersovertredingen.

    5. Hoe vraag ik de foto op als ik ben geflitst?

      Omdat het kenteken op onze naam staat, kunnen alleen wij de foto alleen opvragen. U kunt ons via finance@terbergleasing.nl verzoeken de foto op te vragen. U ontvangt de foto per post.

    6. Wanneer krijg ik mijn geld terug als een bekeuring dubbel is betaald?

      Terugstorten duurt meestal zo’n zes tot acht weken.

    7. Wat zijn gemeentelijke bekeuringen?

      Dit zijn boetes van overtredingen die u in de bebouwde kom bent begaan, bijvoorbeeld parkeerovertredingen.

    8. Is het mogelijk om in beroep te gaan tegen een eerste aanmaning?

      Nee, dit is niet mogelijk.

    9. Wat doe ik als ik wel een aanmaning krijg, maar ik de eerste schikking van mijn bekeuring nooit heb ontvangen?

      U zult toch het bedrag moeten betalen. Wij hebben er geen grip op waarom de bekeuring niet is betaald.

    10. Wat doe ik als ik het niet eens ben met de bekeuring?

      1. Om bezwaar aan te tekenen, heeft u onze machtiging nodig, omdat het kenteken op onze naam staat. Deze kunt u opvragen via bekeuringen@terbergleasing.nl.
      2. Op de bekeuring staat hoe u precies bezwaar kunt aantekenen en waar u het bezwaarschrift naartoe moet sturen. De bekeuring kunt u opvragen via bekeuringen@terbergleasing.nl.
      3. Als wij, na ongeveer zestien weken, de uitspraak ontvangen, sturen wij deze naar u door.

    11. Wat doe ik als ik tijdens een overtreding niet zelf achter het stuur zat?

      U staat bij ons geregistreerd als bestuurder van de auto, daarom ontvangt u de bekeuring. U kunt dit daarom alleen onderling of met uw werkgever regelen.

      Advies: regel dit soort zaken voordat u iemand anders met de auto laat rijden.

    12. Binnen welke termijn moet ik mijn bekeuring betalen?

      Dit staat aangegeven op de bekeuring.

      Advies: betaal de bekeuring minstens vier dagen van te voren, in verband met de verwerkingstermijn. Als u te laat betaalt, ontvangen wij een aanmaning, welke wij aan u doorbelasten.

    13. Hoelang blijft mijn bekeuring online beschikbaar?

      De bekeuring is tot zes maanden na dagtekening online beschikbaar.

    14. Kan ik mijn bekeuringen online bekijken?

    15. Hoe handelt Terberg Leasing bekeuringen af?

      Er zijn drie soorten manieren hoe Terberg Leasing de bekeuringen af kan handelen:

      1. 1. Wij ontvangen de bekeuring van het CJIB.
        2. Wij verzenden u een bericht waarin staat hoe u de bekeuring aan het CJIB betaalt.
        3. Via https://www.terbergleasing.nl/u-rijdt-een-leaseauto/bekeuringen/ kunt u de bekeuring inzien.
        4. U betaalt de schikking.
        5. Als u niet op tijd betaalt, ontvangen wij uw aanmaning en overige overtredingen. Deze schieten wij voor, daarna ontvangt u van ons een factuur met de boete, inclusief de verhoging van het CJIB en de administratiekosten van Terberg Leasing.
      2. Wij ontvangen een gemeentelijke overtreding (belasting naheffingsaanslag / parkeerboete). Wij betalen deze bekeuring direct vanwege de korte betalingstermijn die op deze boetes van toepassing zijn. U ontvangt van ons daarna een factuur en de administratiekosten van Terberg Leasing.
      3. Wij ontvangen een buitenlandse bekeuring.  Wij betalen deze bekeuring direct vanwege de korte betalingstermijn die op deze boetes van toepassing zijn. U ontvangt van ons daarna een factuur en de administratiekosten van Terberg Leasing.
  6. Bij aflevering
    1. Wat moet ik doen bij aflevering van de shortlease auto?

      Het is aan te raden om direct bij aflevering de staat van uw shortlease auto te controleren en te kijken of deze correspondeert met het afgifteformulier. Eventuele niet geregistreerde schades dient u binnen drie uur na aanvang van uw shortleasecontract aan ons te melden. Voor schades, die later worden geconstateerd, wordt het ‘eigen risico’ in rekening gebracht.

      In het dashboard van uw shortlease auto bevindt zich een informatiemap met daarin onder andere de autodocumenten en alarmnummers waarmee u contact kunt opnemen bij pech of schade.

    2. Welke bescheiden krijg ik bij ontvangst van mijn leaseauto?

      Bij aflevering van uw auto ontvangt u van Terberg Leasing een schadeaangifteformulier en contactgegevens. Afhankelijk van de afspraken met uw werkgever krijgt u een groene kaart en een brandstofpas toegestuurd.

  7. Bij inlevering
    1. Wat moet ik doen bij inlevering van de shortlease auto?

      U bent als bestuurder van de shortlease auto verantwoordelijk voor het afmelden van uw auto. Indien u, op verzoek, geen kenteken/leasecontractnummer kunt tonen, kunnen wij het shortleasecontract niet als afgemeld beschouwen en loopt de facturatie door.

      Daarnaast is het belangrijk dat u uw shortlease auto bij inlevering direct aan ons ter beschikking stelt en deze kosteloos parkeert op een veilige plek.

      Ook is het mogelijk uw shortlease auto op een andere locatie achter te laten dan waar deze is afgeleverd. Desgewenst zorgen wij voor het transport. U blijft verantwoordelijk voor de staat waarin de auto verkeerd tot het moment dat wij deze hebben opgehaald. Het laten ophalen, afleveren en aftanken van uw auto behoort tot de mogelijkheden.

    2. Waarop wordt de leaseauto gecontroleerd bij inname?

      Bij inname wordt de leaseauto gecontroleerd op:
      – aanwezigheid van papieren, sleutels, documentatie en accessoires;
      – eventuele schade(s) aan binnen- en buitenkant van de auto.

      Welke schades zijn acceptabel bij het inleveren van mijn leaseauto?
      Een klein aantal beschadigingen als gevolg van normaal gebruik (gebruikersschade) is acceptabel. Bij te veel gebruikersschades, kunnen de kosten bij u in rekening worden gebracht.
      Aanrijdingschades en alle andere schades zijn niet acceptabel. Deze schades kunt u melden via schade@terbergleasing.nl. Wordt er geen schademelding gedaan of schadeaangifteformulier ingeleverd, dan wordt de gehele schade aan u doorberekend.

    3. Wat moet ik meenemen bij inname van de leaseauto?

      – Het kentekenbewijs deel 1A en 1B;
      – alle sleutels;
      – onderhoud- en instructieboekjes;
      – reservewiel, reparatieset of compressor, inclusief boordgereedschap;
      – meegeleasde accessoires;
      – eventuele navigatiesysteem, inclusief software en/of bevestigingsmateriaal.
      Alle andere zaken die bij de levering van de leaseauto aanwezig waren, dienen ook aanwezig te zijn bij inlevering van de leaseauto.

      Tip: zorgt u er ook voor dat alle schades bij Terberg Leasing zijn gemeld.

    4. Kan ik mijn leaseauto op een andere locatie inleveren?

      U kunt de auto ook bij een merkdealer inleveren. Dit doet u door minstens één dag van te voren een mail te sturen naar transport@terbergleasing.nl, met daarin:
      – locatie van inleveren van de auto (dit mag geen privé adres zijn);
      – kenteken van de auto;
      – de datum van inlevering.
      Wij zorgen voor transport van de auto. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden.

    5. Op welke tijden kan ik mijn leaseauto inleveren?

      Dit kunt u doen op werkdagen tussen 08:00 uur en 17:15 uur.

    6. Waar lever ik mijn leaseauto in aan het einde van het leasecontract?

      U kunt de auto inleveren bij ons kantoor in Utrecht, aan de Zeehaenkade 50.

      U kunt de auto ook bij een merkdealer inleveren. Dit doet u door minstens één dag van te voren een mail te sturen naar transport@terbergleasing.nl, met daarin: – locatie van inleveren van de auto (dit mag geen privé adres zijn); – kenteken van de auto; – de datum van inlevering. Wij zorgen voor transport van de auto. Hieraan zijn geen kosten verbonden.

  8. Brandstofpas
    1. Kan ik zelf inzicht hebben in mijn tankgedrag?

      Ja, dit is mogelijk. U kunt op verschillende manieren inloggen om uw verbruik bij te houden. Ook kunt u bijvoorbeeld declareren op dit account. Dit zijn de mogelijkheiden:

      – Via deze link kunt u zich registreren of inloggen om inzicht te krijgen in uw tankgedrag en om declaraties in te dienen.  INLOGGEN BIJ MTC
      – Wilt u nog op de oude manier bij MTC inloggen, dan kunt u dat hier doen.
      – Declareren kan nu ook met de app van MTC. Meer informatie kunt u hier vinden.
      – Bent u uw pas kwijt of heeft u andere problemen? Dan kunt u contact opnemen met de helpdesk van Terberg Leasing via (030) 750 8600.

    2. Brandstofpas

      Via Shortlease.nl bieden wij u ook het gemak van een brandstofpas. Een voorwaarde is wel dat de huurperiode langer is dan één maand. De administratiekosten bedragen € 5,- per pas per maand. Tegelijk met de maandelijkse factuur voor de lease-auto factureren wij het brandstofvoorschot. Aan het eind van de huurperiode verrekenen wij met u het verschil met de werkelijke brandstofkosten.

    3. Waar kan ik terecht met vragen over ‘Brandstofpas’

      Bent u uw pas kwijt, uw pincode vergeten of heeft u andere vragen,  dan kunt u contact opnemen met Customer Care van Terberg Leasing via (030) 750 8600 of via customercare@terbergleasing.nl.

    4. Hoe worden de brandstofkosten verwerkt als ik een brandstofpas heb?

      U of uw werkgever betaalt maandelijks een voorschot, deze worden maandelijks verrekend.

    5. Wat doe ik als de pomphouder de verkeerde pomp heeft afgerekend?

      Het bedrag wat eventueel te veel is berekend, neemt u contant aan. Bij uw werkgever meldt u de vergissing en deze overlegt met u wat u moet doen.

    6. Kan ik in het buitenland met mijn brandstofpas betalen?

      Er zijn verschillende soorten brandstofpassen, en het ligt eraan wat de afspraken welke pas u heeft en of het mogelijk is of niet:
      Multi Tank Card (nationaal):
      Met de Multi Tank  Card-pas kunt u benzine en diesel tanken. Deze pas kun je bij 99,9% van de tankstations in Nederland gebruiken. De Multi Tank Card-pas bied een overzichtelijke administratie en een aanzienlijke kostenbesparing.
      MTC/DKV Card (internationaal):
      Met de MTC/DKV Card kunt u naast in het binnenland, ook in het buitenland brandstof elektronisch afrekenen bij 30.000 tankstations binnen Europa. Kijk bij DKV maps voor alle tankstations waar je de DKV card kunt gebruiken. U kunt met deze kaart ook benzine en diesel tanken.
      MTC/The New Motion (elektrisch):
      Met de laadpas van The New Motion kunt u bij bijna elk publieke oplaadpunt betalen in Nederland, België en Duitsland. U betaalt hier alleen voor het gebruik van het oplaadpunt. Ook kunt u ,net als met de Multi Tank Card-pas, benzine en diesel tanken met de MTC/The New Motion Card.

    7. Kan ik overal in Nederland met mijn brandstofpas betalen?

      Ja, dit kan bij elk tankstation in Nederland.

    8. Waar kan ik het bedrag van voorgeschoten brandstof declareren?

    9. Hoe kan ik een Multi Tank Card aanvragen?

    10. Wat doe ik als ik mijn brandstofpas kwijt ben?

      Bel direct met het telefoonnummer 030 750 8600, dan blokkeren wij de pas en vragen gelijk een nieuwe pas voor u aan. Belt u buiten kantooruren, dan wordt u automatisch doorgeschakeld met de alarmcentrale, welke de pas voor u blokkeert. Buiten de reguliere werktijden kunt u de pas blokkeren via de website van Multi Tank Card.

    11. Wat doe ik als mijn brandstofpas niet meer werkt?

      • Hebt u drie keer de onjuiste pincode ingevoerd, dan is de pas voor 24 uur geblokkeerd, daarna kunt u hem gewoon weer gebruiken.
      • Als de magneetstrip niet meer werkt, kunt u via brandstof@terbergleasing.nl onder vermelding van kenteken en shortleasecontractnummer een nieuwe pas aanvragen.

    12. Wat doe ik als ik mijn pincode van de brandstofpas ben vergeten?

      • Als u direct uw pincode nodig hebt, kunt u bellen met afdeling brandstof van Terberg Leasing via het telefoonnummer 030 750 8600. Om er zeker van te zijn dat u de daadwerkelijke eigenaar bent, leggen wij u enkele vragen voor. Daarna geven wij u uw pincode.
      • Hebt u de code niet direct nodig, dan stuurt u een mail naar brandstof@terbergleasing.nl.

      Advies: verwerk uw pincode in één van de nummers in uw mobiele telefoon, zodat u de code altijd bij de hand hebt.

  9. Buitenland
    1. Wat is buitenlanddekking?

      Met buitenlanddekking heeft u in het buitenland ook recht op hulp bij pech en het laten repareren van uw auto. Indien nodig, krijgt u een vervangende auto.

    2. Wat moet ik doen wanneer ik naar het buitenland ga?

      Gaat u met uw shortlease auto over de grens? In de informatiemap in het dashboard van uw shortlease auto vindt u de groene kaart met een volledig overzicht van landen waar u met de auto naar toe mag reizen. c. d. De auto en inzittenden zijn verzekerd, voor de aanvullende zaken (goederen, verblijf etc.) adviseren wij u een goede reisverzekering (eventueel incl. automobilistenhulp) af te sluiten e. en/of een Internationale Reis- en Kredietbrief (IRK).

    3. Wat doe ik bij schade aan mijn auto in het buitenland?

      U neemt telefonisch contact op met de afdeling Schade van Terberg Leasing via 030 750 86 00. Hier wordt u verder geholpen. Als het nodig is, krijgt u een vervangende auto.
      Vul altijd het schadeaangifteformulier in.

      Advies: maak foto’s van de schadesituatie, dit maakt het makkelijker de schade te verhalen.

  10. Halen en brengen
    1. Wat zijn de mogelijkheden omtrent bezorging of zelf ophalen bij Terberg Leasing?

      Terberg Leasing bezorgt de shortlease-auto op het zakelijk adres. De kosten hiervoor bedragen € 25,- per transport voor een leaseauto en € 45,- per transport voor een bestelauto. U kunt kiezen tussen bezorging in de ochtend of in de middag. Afwijkende adressen zijn in overleg mogelijk, hier kunnen kosten voor in rekening worden gebracht.

      Ook kunt u de shortlease-auto ophalen bij Terberg Leasing; na bestelling kunt u op werkdagen tussen 8.00 – 17.15 kunt u de shortlease-auto bij Terberg Leasing ophalen op onderstaand adres:

      Terberg Leasing Shortlease.nl

      Zeehaenkade 50

      3526 LC UTRECHT

  11. Huurdag
    1. Wat houdt een huurdag precies in?

      In verband met de facturatie is het nuttig om te weten dat wij onder één huurdag een periode van maximaal 24 uur verstaan.

  12. Reserveren en bestellen
    1. Hoe kan ik een shortlease auto bestellen of reserveren?

      Op de homepage kunt u een shortlease-auto zelf samenstellen. Vervolgens kunt u een offerte aanvragen óf een bestelling plaatsen.

      Nadat u online een bestelling heeft geplaatst ontvangt u het voorstel per mail. Nadat u het voorstel ondertekend retour stuurt naar shortlease@terbergleasing.nl wordt uw bestelling in behandeling genomen.

      Voldoet u niet aan de genoemde criteria? Dan moet u rekening houden met 3 maanden borg.

       

    2. Hoe snel na bestelling kan ik rijden?

      Als bestaande klant van Terberg Leasing kunt u na bestelling van een shortlease-auto dezelfde dag of uiterlijk één werkdag later uw shortleaseauto ophalen of laten bezorgen.

      Als nieuwe relatie van Terberg Leasing kunt u (na goedkeuring van acceptatie) na 3 werkdagen de shortlease-auto ophalen of laten bezorgen. Enkele werkdagen zijn benodigd om de kredietwaardigheid van uw onderneming te toetsen en de machtiging automatische SEPA incasso en mantelovereenkomst te ondertekenen.

    3. Kan ik bij Terberg Leasing een auto leasen als ik startende ondernemer?

      Voor bestelling van een nieuwe shortlease-auto dient u het kopie ID van de tekenbevoegde aan te leveren alsmede de jaarrekening van het laatste boekjaar of de aangifte Inkomsten Belasting (IB) indien het een eenmanszaak betreft. Voldoet u niet aan bovenstaande criteria? In dit geval kunt u rekening houden met circa 3 maandtermijnen borg. Neem voor meer informatie contact op met de afdeling sales via 030 750 8600.

    4. Welke gegevens heeft Terberg Leasing nodig om mijn kredietwaardigheid te bepalen?

      Voor bestelling van een nieuwe shortlease-auto als nieuwe klant dient u het kopie ID van de tekenbevoegde aan te leveren alsmede de jaarrekening van het laatste boekjaar of de aangifte Inkomsten Belasting (IB) indien het een eenmanszaak betreft. Voldoet u niet aan bovenstaande criteria? In dit geval kunt u rekening houden met circa 3 maandtermijnen borg.

    5. Hoelang duurt de acceptatieperiode voor een leaseauto bij Terberg Leasing?

      Als nieuwe relatie van Terberg Leasing zijn maximaal 3 werkdagen zijn benodigd om de kredietwaardigheid van uw onderneming te toetsen en de machtiging automatische SEPA incasso en mantelovereenkomst te ondertekenen.

  13. Schade en onderhoud
    1. Mijn auto heeft onderhoud of reparatie nodig. Wat moet ik doen?

      U kunt contact opnemen met de afdeling Onderhoud via onderhoud@terbergleasing.nl of via 030-2804774. De afdeling Onderhoud kan u assisteren om de auto voor reparatie en/of onderhoud aan te bieden bij de dichtsbijzijnde garage.

    2. Wat moet ik doen bij schade?

      Heeft u onverhoopt schade? Meldt dit direct en uiterlijk binnen 24 uur via ons emailadres: schade@terbergleasing.nl. Het volledig ingevulde schadeformulier kunt u sturen naar het hiervoor genoemde adres op de Zeehaenkade.

      Schade ten gevolge van nalatigheid of onzorgvuldig gebruik van de shortlease auto is voor rekening van de bestuurder en ter beoordeling van Terberg Leasing. Denk hierbij aan het niet tijdig peilen van vloeistoffen, tanken van verkeerde brandstof en het niet handelen conform het instructieboekje van de leverancier.

      Voor andere schades brengt Terberg Leasing per gebeurtenis een eigen risico in rekening van € 225,- (personenauto’s) of € 350,- (bestelauto’s en personenbussen). Voor bovenhoofdse schades (klein bestel) geldt een eigen risico van € 1.500,-.

      Voor bestuurders met een leeftijd tot en met 24 jaar kennen wij een verhoogd eigen risico van respectievelijk € 325,- en € 450,-.

    3. Hoe hoog is mijn Eigen risico bij een ruitschade ?

      Wanneer er schade aan de voorruit van uw leaseauto ontstaat, geldt er een verlaagd eigen risico van € 157,- . Dit is alleen van toepassing wanneer u de voorruit laat vervangen bij Carglass of Autotaalglas. Indien de voorruit elders wordt vervangen geldt het contractuele eigen risico van € 225,-.

      Indien de bestaande voorruit hersteld kan worden, zullen wij geen herstelkosten bij uw werkgever in rekening brengen.

       

      Wanneer er een schade ontstaan aan de overige ruiten van uw leaseauto ( bijvoorbeeld door inbraak ) geldt het contractuele eigen risico van € 225,- per schade.

    4. Waar kan ik terecht met vragen over ‘Pech en Hulpverlening’?

    5. Wanneer betaal ik zelf de kosten voor hulpverlening?

      U betaalt zelf de kosten als:
      – er sprake is van een technische storing die gemakkelijk zelf te verhelpen/voorkomen is, zoals:
      • verkeerde brandstof getankt;
      • brandstoftank leeggereden;
      • sleutel achtergelaten in de auto.
      – de kosten zijn uitgesloten in de algemene voorwaarden;
      – de instructies van de hulpverlener, alarmcentrale of fabrikant van de auto niet of gedeeltelijk zijn nagekomen.

    6. Wat doe ik bij pech met mijn leaseauto?

      Als u pech heeft met uw lease auto moet u zo snel mogelijk contact opnemen met Terberg Leasing via het telefoonnummer 030 – 750 8600. Onze medewerkers helpen u graag verder!

    7. Waar kan ik terecht met vragen over ‘Schade en Verzekeringen’?

    8. Hoe doe ik een beroep op het Waarborgfonds?

      Omdat uw leaseauto bezit is van Terberg Leasing, doen wij beroep op het Waarborgfonds. U hoeft hier zelf dus niets voor te doen.

    9. Wat is het Waarborgfonds?

      Als er schade aan uw auto is veroorzaakt, zonder dat de tegenpartij bekend is (u heeft bijvoorbeeld uw auto geparkeerd, de auto is beschadigd en de dader is niet bekend), dan keert het Waarborgfonds een vergoeding uit, mits er aan een aantal voorwaarden voldaan wordt.

    10. Wanneer wordt er aanspraak gemaakt op mijn Eigen Risico?

      Een niet-verhaalbare schade is een schade waarvoor u aansprakelijk gehouden wordt, dit kan bijvoorbeeld een parkeerschade of een kop-staartbotsing zijn. Uw leaseauto is Wettelijk Aansprakelijk verzekerd, maar ook verzekerd voor Cascoschade. Beide verzekeringen hebben hun eigen risico. Als er schade is aan een tegenpartij geldt er een WA eigen risico van € 0,-. Dit wordt in rekening gebracht bij de beoordeling van het schadeaangifteformulier. Mocht er daarnaast schade aan het eigen voertuig zijn, dan is het eigen risico bepaald op € 225,-. Het kan altijd voorkomen dat een schade lager is dan het eigen risico, dan betaalt u uiteraard alleen het bedrag van de schade en niet het volledige eigen risico. Een in rekening gebracht eigen risico wordt gecrediteerd als de schade is verhaald.

    11. Mag ik schade via de dealer laten herstellen?

      Nee, dit is niet mogelijk. Terberg Leasing werkt samen met gespecialiseerde bedrijven, waar onze auto’s voorrang krijgen.

    12. Waar kan ik de schade aan mijn leaseauto laten herstellen?

      Dit kan bij een vestiging van Schadenet. U kunt bij hen zelf een afspraak maken om uw leaseauto te laten herstellen.
      Advies: Wij verzoeken u eerst uw schade bij ons (schade@terbergleasing.nl) te melden en aansluitend uw voertuig voor schadeherstel aan te bieden.

    13. Wanneer moet ik een schadeaangifteformulier invullen?

      Een schadeaangifteformulier vult u in als er sprake is van tweezijdige schade (met tegenpartij) of op verzoek van één van onze medewerkers.

    14. Wat doe ik bij schade aan mijn auto in het buitenland?

      U neemt telefonisch contact op met de afdeling Schade van Terberg Leasing via 030 750 86 00. Hier wordt u verder geholpen. Als het nodig is, krijgt u een vervangende auto.
      Vul altijd het schadeaangifteformulier in.

      Advies: maak foto’s van de schadesituatie, dit maakt het makkelijker de schade te verhalen.

    15. Wat doe ik bij schade aan mijn auto?

      Wij verzoeken u schades binnen 24 uur te melden bij Terberg Leasing.

      Eenzijdige schade (zonder tegenpartij) kunt u telefonisch melden via het telefoonnummer 030 850 1500 of via het schadeaangifteformulier.

      Als er sprake is van schade met een tegenpartij, vult u een schadeaangifteformulier op doordrukpapier in. Dit formulier wordt standaard bij uw auto geleverd. Is dit formulier niet meer in uw bezit, kunt u hier een nieuw document aanvragen.

      Tip: vul de voor- en achterzijde van het schadeaangifteformulier altijd helemaal in, anders kan deze niet behandeld worden.

      Nadat u het formulier heeft ingevuld, kunt u hem scannen en mailen naar schade@terbergleasing.nl of u kunt het formulier sturen naar Terberg Leasing, t.a.v. afdeling Schade, Postbus 3046, 3502 GA te Utrecht.

      Advies: zorg dat u altijd een blanco schadeaangifteformulier in uw auto hebt liggen.

    16. Waar kan ik mijn zomerbanden laten vervangen?

      U kunt uw banden laten vervangen bij een bandenspecialist, bijvoorbeeld bij Euromaster, Profile Tyrecenter en KwikFit. U kunt dit ook bij uw merkdealer laten doen.

    17. Wat doe ik nadat ik zelf mijn band heb vervangen/gerepareerd?

      Na de wissel of reparatie van de band neemt u zo snel mogelijk contact op met uw dealer of met een bandenspecialist. Als zij vaststellen dat de band vervangen moet worden, dan wordt het restprofiel (het nog niet versleten profiel van de band) bij u in rekening gebracht.

    18. Wat doe ik bij een lekke band?

      Dat is per merk/model verschillend, in het instructieboekje van uw auto staan de instructies hiervoor.

      Als het niet mogelijk is om uw band ter plekke te vervangen, dan kunt u 24/7 contact opnemen met Terberg Leasing, via het telefoonnummer 030 850 1500.

    19. Waar en wanneer kan ik mijn (winter)banden laten monteren?

      Indien u winterbanden wenst, kunt u contact opnemen met Terberg Shortlease via 030 – 750 8600. Terberg Leasing zal tegen maandelijkse meerprijs van de winterbanden een auto inzetten met winterbanden.

    20. Waar kan ik terecht met vragen over ‘Reparatie en Onderhoud’?

    21. Kan ik elke oliesoort gebruiken?

      U kunt niet elke motoroliesoort gebruiken voor uw auto. In het instructieboekje van uw auto vindt u hierover meer informatie.

    22. Hoe vul ik de motorolie bij?

      Als eerste checkt u het oliepeil, bij voorkeur met een koude motor en op een vlak oppervlak. Als het oliepeil in de buurt van het minimum komt, is het tijd om olie bij te vullen. In het instructieboekje van uw auto vindt u hierover meer informatie.

    23. Wat moet ik zelf aan onderhoud doen?

      U dient zelf regelmatig kleine, preventieve werkzaamheden te verrichten. In het instructieboekje van uw auto vindt u instructies om de volgende zaken te controleren en, indien nodig, bij te vullen:
      – Peil van de motorolie;
      – Niveau van de koelvloeistof;
      – Niveau van de antivries voor de ruitensproeiers;
      – Spanning van de banden en het reservewiel.

    24. Wanneer moet mijn auto APK worden gekeurd?

      Rijdt u in een personenauto of lichte bedrijfswagen op benzine? Dan is het keuringsinval 4-2-2-1 (na vier jaar vindt de eerste keuring plaats).
      Rijdt u in een personenauto op diesel of LPG? Dan is het keuringsinterval 3-1-1-1 (na drie jaar vindt de eerste keuring plaats).

      Tip: meer informatie over de APK vindt u op de websites www.rdw.nl en www.allesoverapk.nl. Op de laatst genoemde website kunt u ook uw APK datum opvragen.

    25. Wat is een APK-keuring?

      De Algemene Periodieke Keuring (APK) is een in Europa wettelijk verplichte autokeuring, die zorgt voor verkeersveiligheid en betere bescherming van het milieu.

    26. Waar kan ik terecht voor onderhoud en reparatie aan mijn auto?

      Als u onderhoudsmanagement in uw contract hebt, kunt u een afspraak maken door het aanvraagformulier op onze website in te vullen. Binnen 24 uur wordt de afspraak per e-mail aan u bevestigd.

    27. Wanneer moet ik Terberg Leasing wel informeren bij onderhoud of reparatie?

      Bij een defect aan de kilometerteller moet u hiervan direct een melding maken bij Terberg Leasing, zodat wij aan het einde van uw leaseperiode kunnen vaststellen wat de eindkilometerstand is.

    28. Heb ik toestemming nodig voor onderhoud of reparatie?

      Nee, dit is niet nodig. U kunt zelf een afspraak maken bij een officiële dealer van het automerk. De dealer neemt contact met Terberg Leasing op voor toestemming van de werkzaamheden.

    29. Wanneer is mijn leaseauto toe aan een onderhoudsbeurt?

      In het instructieboekje van uw auto staat vermeld wanneer uw auto toe is aan een onderhoudsbeurt, voor het tijdig regelen hiervan bent u zelf verantwoordelijk. Als bestuurder bent u óók verantwoordelijk voor het tijdig aanbieden van uw auto voor wettelijke keuringen, tussentijdse olie- en vloeistofcontroles en merkafhankelijke terugroepacties. Terberg Leasing zal een shortlease-auto inzetten die is gevrijwaard van service of onderhoud binnen een korte termijn.

  14. Verzekeringen
    1. Hoe is mijn leaseauto verzekerd?

      Alle Terberg Leasing auto’s hebben een Casco dekking en een standaard WA verzekering.

    2. In welke landen is mijn leaseauto verzekerd?

      Op de groene kaart staat precies in welke landen de auto is verzekerd.

    3. Is het verplicht een ongevallen inzittendenverzekering af te sluiten voor mijn leaseauto?

      Als uw auto via Terberg Leasing is verzekerd, heeft u een standaard ongevallen inzittendenverzekering voor vijf personen. Als uw leaseauto meer dan vijf zitplaatsen heeft, dan is het raadzaam een ongevallen inzittendenverzekering af te sluiten.

    4. Is mijn caravan meeverzekerd?

      Als de caravan is gekoppeld aan uw auto, dan is deze WA meeverzekerd op uw auto. Het cascogedeelte dient u zelf af te sluiten. Er is geen dekking voor de schade van uw caravan.

    5. Wat doe ik als er privégoederen uit mijn auto zijn gestolen?

      Deze gestolen goederen kunt u waarschijnlijk bij uw inboedelverzekeraar indienen. Voor vragen of twijfel; neem contact op met schade@terbergleasing.nl of 030 – 750 8600

    6. Hoe doe ik een beroep op het Waarborgfonds?

      Omdat uw leaseauto bezit is van Terberg Leasing, doen wij beroep op het Waarborgfonds. U hoeft hier zelf dus niets voor te doen.

    7. Wat is het Waarborgfonds?

      Als er schade aan uw auto is veroorzaakt, zonder dat de tegenpartij bekend is (u heeft bijvoorbeeld uw auto geparkeerd, de auto is beschadigd en de dader is niet bekend), dan keert het Waarborgfonds een vergoeding uit, mits er aan een aantal voorwaarden voldaan wordt.

    8. Wanneer wordt er aanspraak gemaakt op mijn Eigen Risico?

      Een niet-verhaalbare schade is een schade waarvoor u aansprakelijk gehouden wordt, dit kan bijvoorbeeld een parkeerschade of een kop-staartbotsing zijn. Uw leaseauto is Wettelijk Aansprakelijk verzekerd, maar ook verzekerd voor Cascoschade. Beide verzekeringen hebben hun eigen risico. Als er schade is aan een tegenpartij geldt er een WA eigen risico van € 0,-. Dit wordt in rekening gebracht bij de beoordeling van het schadeaangifteformulier. Mocht er daarnaast schade aan het eigen voertuig zijn, dan is het eigen risico bepaald op € 225,-. Het kan altijd voorkomen dat een schade lager is dan het eigen risico, dan betaalt u uiteraard alleen het bedrag van de schade en niet het volledige eigen risico. Een in rekening gebracht eigen risico wordt gecrediteerd als de schade is verhaald.

    9. Wat vul ik in bij ‘verzekeringnemer’ op het schadeaangifteformulier?

      Hier vult u Terberg Leasing in.

  15. Voorwaarden
    1. Wat zijn de voorwaarden indien ik korter dan 1 maand wil rijden?

      Indien u de shortlease-auto korter nodig heeft dan een maand omdat de nieuwe leaseauto die u bij Terberg Leasing heeft besteld geleverd wordt, wordt het gepresenteerde shortlease-maandtarief naar rato over de ingezette dagen verrekend.

      Indien u de shortlease-auto eerder inlevert dan 1 maand en er geen sprake is van een nieuw bestelde leaseauto bij Terberg Leasing, hanteert Terberg Leasing een huurprijs die gebaseerd is op dag- of weekhuur. Voor meer informatie, neem contact op met: 030 280 7500 of verhuur@terbergleasing.nl

    2. Welke voorwaarden gelden voor de shortlease auto’s?

      Tenzij schriftelijk anders overeengekomen gelden de BOVAG huurvoorwaarden voor elk van onze shortlease auto’s.

Kunnen wij u helpen?

Wij staan altijd voor u klaar!